Sinopsis Novel 7 Hari Mencintaiku 3

Sinopsis Novel 7 Hari Mencintaiku 3. Ramai yang tak sabar nak tengok drama 7 hari mencintaiku 3 kan. Tapi sebenarnya lambat lagi tau drama ini ditayangkan dan sekarang ini pun masih dalam proses penulis novel yang ketiga. 

Jadi sama-sama kita nantikan kemaskini terkini dari penulis drama ini ya.

Sinopsis Novel 7 Hari Mencintaiku 3


Mia Adriana dan Khuzairi melayari hidup bahagia berumah tangga. Ditambah pula dengan kehadiran cahaya mata kedua. "Kebahagian abang bila sayang dan anak-anak ada di sisi". Itulah kata-kata yang sering diucap Khuzairi pada isterinya. 


Sinopsis Novel 7 Hari Mencintaiku 3

 Ini, admin kongsikan sinopsis 7 hari mencintaiku 2 untuk bacaaan korang ya.

Di saat mereka diulit bahagia. Puan Hayati dan Dato'Johari kembali dengan dendamnya. Hebat Puan Hayati mengatur rancangan. Mia Adriana termakan dengan kata-katanya. Syakila tak kurang hebatnya.

Sinopsis Novel 7 Hari Mencintaiku 3


"Dosa tu bukan datang dari mama. Dosa tu datang dari suami mak! Abah yang tergilakan mama! Sampai sanggup nak buat perkara terkutuk! Dosa abah tu yang akan terpalit dalam rumah ni! Suami mak tu gatal!" 

Hilang hormatnya pada Pak Samad. Seorang lelaki yang dihormati selama ini. Mak Leha mula membenci Mia Adriana. "Kau ingat! Seorang anak perlukan restu ibu! Kalau kau nak Khuzairi dapat restu aku! Kau tinggalkan dia! Selagi kau masih jadi isteri dia! Sampai bila-bila dia tak akan dapat restu aku! Tanpa restu ibu Khuzairi tak akan bahagia!". 

Sinopsis Novel 7 Hari Mencintaiku 3. Ramai yang tak sabar nak tengok drama 7 hari mencintaiku 3 kan. Tapi sebenarnya lambat

"Pergi Mia! Pergi! Saya dah tak nak tengok muka awak! Pergi sejauh mana yang awak nak! Moga hidup awak akan lebih bahagia tanpa cinta Khuzairi!". 

Sayu mata Mia Adriana memandang anak-anaknya."Maafkan ibu sayang. Ibu terpaksa pergi". Dia merenung suaminya buat terakhir kali. Walau 7 hari mencintaiku, cinta Khuzairi tiada lagi. Selamat tinggal abang.Selamat tinggal sayang. Kata-kata yang diucap dalam hati bersama deraian air mata. 

Itulah sahaja sinopsis yang admin kongsikan. Tunggu kemaskini admin mengenai sinopis novel 7 hari mencintaiku 3 nanti ya.

Terima kasih.

Post a Comment

0 Comments