Tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 1 Full

Tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 1 Full. Mulai 24 jun 2021, drama baru ini akan menggantikan drama masih ada rindu yang telah selesai tayangannya.

Mesti ramai yang tak sabar nak tengok drama lakonan Aprena Manrose dan Hisyam Hamid ni kan. Takpa, korang boleh tonton dekat bawah ni.

Tonton Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 1 Full


Drama Hatimu Sedingin Salju Episod 1 Full

Bagi yang nak tengok live, boleh tonton di tv3. Bagi yang terlepas pula, korang boleh layan dekat bawah ni ya.

👇👇

Drama ini mempunyai 28 episod dan merupakan arahan Bahri Uma. Hisyam Hamid membawa watak sebagai Arman dan Apreena pula sebagai Rania.

Selain itu, kita ada pelakon Hafeez Mikail sebagai Nabil dan Bella Dowanna sebagai Syena.

Aku rasa jalan cerita drama ni menarik sebab tajuk dia pun lain dari yang lain. hehe. Korang tak payah buat apa, standby jer depan tv nanti boleh tengok terus.

Selamat menonton.


0/Post a Comment/Comments